გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
სსიპ.ზუგდიდის რაიონი სოფელ ცაიშის საჯარო
სკოლა
2018-2019 სასწავლო წელს ფუნქციონირებას იწყებს „ნორჩ მკითხველთა“ კლუბი მე–5 კლასელი მოსწავლეთათვის.კლუბი იმუშავებს
კვირაში ერთხელ (ორშაბათს) და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო სააათი
განაცხადის
ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის
მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.გელოდებით ბევრი სიახლით.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი:ფატიმა გულორდავა
მსურველებმა შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.გელოდებით ბევრი სიახლით.
კლუბის კურატორი მასწავლებელი:ფატიმა გულორდავა
სახელი---------------------------------------------
გვარი--------------------------------------
მობილური ტელეფონი-------------------------------------------
აპლიკანტის მოტივაცია -რატომ გსურთ კლუბში ჩართვა?--------------------------------
სკოლა----------------------------------
საკლუბო
მუშაობა
მკითხველთა
კლუბი- ნორჩი მკითხველი
სლოგანი- „კითხვა
საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“
სასკოლო ლიტერატურული კლუბი- ,,ნორჩი მკითხველი“
კლუბის ზოგადი წესდება
მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბი“ნორჩ მკითხველთა“ ძირითად პრინციპებს
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბი“ნორჩ მკითხველთა“ ძირითად პრინციპებს
·
ცაიშის საჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბი„ნორჩი მკითხველი “დაფუძნებულია ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის ფატიმა გულორდავას მიერ.
ცაიშის საჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბი„ნორჩი მკითხველი “დაფუძნებულია ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის ფატიმა გულორდავას მიერ.
·
კლუბი დაფუძნებულია განსაზღვრული
ვადით და თავისი მიზნებიდან გამომდინარე მოქმედებს
·
კლუბს აქვს სახელწოდება „ნორჩი მკითხველი“
·
დევიზი „კითხვა საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“
მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზზნები და ამოცანები
მიზანი:
მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება და წიგნიერების კომპონენტის განვითარება ამოცანები:
1. ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
2.
წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
3.
გამართულად მეტყველების,კომუნიკაციისა და სოციალური უნარების განვითარება.
4.
კრიტიკული აზროვნებისა და წარმოსახვის განვითარება.
5.
ქართული ენის სიწმინდის დაცვა.
მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:
1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვა. მათში მოცემული ინფორმაციის გაგება ,გააზრება და გამოყენება.
2სხვადასხვა აქტივობების
დაგეგმვა განხორცელება, შეხვედრების, წაკითხული ლიტერატურის განხილვების ორგანიზება.
3. ლიტერატურის სწავლისა და მასთან დაკავშირებულ პროექტებში მონაწილეობის წახალისება.
მუხლი
4.მკითხველთა კლუბის წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე შორის სხვა საჯარო ,თუ კერძო სკოლის) რომელიცგამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე შორის სხვა საჯარო ,თუ კერძო სკოლის) რომელიცგამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული იქნება სწავლება შემდეგი მეთოდებით:
· ჯგუფური სავარჯიშოები
· პრეზენტაცია
· დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები:
· მოსწავლეები ლიტერატურულ კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს,განივითარებენ კითხვის,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,თანამშრომლობის,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევებს,გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
· ცოცხალი მეტყველება,მდიდარი ლექსიკა და მათი სწორი გამოყენება ჩვენი ენის შენარჩუნების ურღვევი გარანტიაა.
· მხატვრული კითხვა იძლევა საშუალებას,მოზარდებს გაუღვივოს ჰუმანიზმის გრძნობა.
· მოსწავლე მიეჩვევა სწორ,ლოგიკურ აზროვნებას.
· ჩამოუყალიბდება ხმა,ტემბრი,ემოცია.
· მოეხსნება კომპლექსი და გაუადვილდება სწორად აღქმა.
კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები:
სკოლის მოსწავლეები, სკოლის ბიბლიოთეკარი, ქართული ენის მასწავლებლები, მოსწავლეთა მშობლები.
დრო:
კლუბის მუშაობა განხორციელდება 2018-2019 სასწავლო წლის I-II სემესტრის განმავლობაში,ორშაბათი
რესურსები:
ს.ს.იგავები,ენის გასატეხები ,მცირე ზომის ლექსები,ვიდეო
ჩვენებები,ინტერნეტი,თაბახის ,რვეული.
აქტუალურობა:
კლუბის
მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბის სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი:ფატიმა
გულორდავა
№
|
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ნორჩი მკითხველები
|
2
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
3
|
კლასი
|
V
|
4
|
სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა
|
45 წთ
|
5
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
არჩევითი
|
6
|
მასწავლებელი
|
ფატიმა გულორდავა
|
7
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
ზეპირმეტყველება,კითხვა და წერა
|
8
|
სასწავლო კურსის მიზნები
|
v მოსწავლეებში
წიგნიერების დონის ამაღლება;
v მეტყველების კულტურისა
და კრიტიკული აზროვნების განვითარება;
v
|
9
|
სასწავლო კურსის ამოცანები
|
ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
|
10
|
საგნის მნიშვნელობა
|
ეს მიმართულება ეხმარება ბავშვებს
ზეპირმეტყველებაში კითხვასა და წერის განვითარებაში
|
11
|
საგნის შესწავლის აუცილებელი
საბაზისო კომპეტეციები
|
მეტყველების,კითხვისა და წერის
საწყისი უნარ-ჩვევები
|
12
|
სასწავლო დისციპლინის მეთოდი(სწავლების მეთოდი)
|
გაკვეთილი, ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
|
13
|
სწავლების შედეგები
|
ლამაზი,ხატოვანი მეტყველება და წერითი კულტურის განვითარება.დაკვირვებისა და თვითშეფასების,განსხვავებული
აზრის მოსმენისა და გაგების კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
|
14
|
სასწავლო
კურსის შეფასება
|
განმავითარებელი
|
15
|
რესურსები
|
დაფა,ცარცი,კლასგარეშე საკითხავი,ლიტერაურა,კომპიუტერი , პროექტორი,მარკერი,სტიკერები.
|
განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა
და შეხვედრების განრიგი
№
|
გაკვეთილის თემა
|
სტანდარტი(ესგ-ით გათვალისწინებული
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში )
|
რიცხვი
|
საათის რაოდენობა
|
რესურსი
|
1
|
მუშაობის
მიზნის გაცნობა
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
8.10.2018
|
45წთ
|
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის
ფურცლები.
|
2
|
იაკობ
გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
15.10.2018
|
45წთ
|
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის
ფურცლები.
|
3
|
ვაჟა-ფშაველას
საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
22.10.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
4
|
საბავშვო
პოეზიის ანთოლოგია
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
29.10.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
5
|
ჩემი
პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
5.11.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
6
|
თენგიზ
წოწონავა-საბავშვო ისტორია
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
12.11.2018
|
45წთ
|
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
|
7
|
ნოდარ
დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
19.11.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები ,თაბახის
ფურცლები
|
8
|
ალექსანდრე
ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
21.11.2018
|
45წთ
|
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
|
10
|
ქართული
ხალხური ზღაპრები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
3.12.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
11
|
არჩილ
სულაკაურის მოთხრობები
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
10.12.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
|
12
|
ანა
კალანდაძის ლექსები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
17.12.2018
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
13
|
ლადო
ასათიანის ლექსები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
24.12.2018
|
45წთ
|
წიგნი,დაფა მარკერი
|
14
|
ქართული
ხალხური პოეზია
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
21.01.2019
|
45წთ
|
წიგნი,დაფა მარკერი
|
15
|
აკაკი
წერეთელი-„შენ ისევ ღრმა ხარ, ქართულო ცაო“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
28.01.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები თაბახის
ფურცლები
|
16
|
სულხან-საბა
ორბელიანის იგავები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
4.02.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
17
|
საბავშვო
„ვეფხისტყაოსანი“
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
11.02.2019
|
45წთ
|
წიგნი,დაფა მარკერი
|
18
|
გალაქტიონ
ტაბიძის ლექსები
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
18.02.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
19
|
საგმირო
ლექსები-ქართული ხალხური პოეზიიდან.
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
25.02.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები თაბახის
ფურცლები
|
20
|
იაკობ
გოგებაშვილის მოთხრობები.ბიბლიური ისტორია
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
4.03.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
21
|
ვაჟა-ფშაველას
„დათვი“,“მგელი“,“შალვას ნანახი ნახატი“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
11.03.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
22
|
მარკ
ცვენი-უფლისწული და მათხოვარი
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
18.03.2019
|
45წთ
|
წიგნი თაბახის ფურცლები
|
23
|
გოდერძი
ჩოხელის მოთხრობები
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
25.03.2019
|
45წთ
|
წიგნი წებოვანი ფურცლები თაბახის
ფურცლები
|
24
|
ვაჟა-ფშაველას
„ჩხიკვთა ქორწილი“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
1.04.2019
|
45წთ
|
|
წიგნი,ფერადი
ფანქრები,ფურცლები
|
|||||
25
|
რევაზ
ინანიშვილი მოთხრობები „ასი წლის პაპა“
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
8.04.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
26
|
14 აპრილი დედაენის დღე
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
15.04.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
27
|
ნოდარ დუმბაძე „პილადოს ძაღლი
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
22.04.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
28
|
ჯონათან სვიფტი „გა;ავერის მოგზაურობა“
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
6.05.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
29
|
იაკობ გოგებაშვილი „იავნანამ რა ჰქმნა“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
13.05.2019
|
45წთ
|
ვიდეოჩვენება
|
30
|
იანეშ კორჩაკი „მეფე მათიუშ პირველი“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
20.05.2019
|
45წთ
|
წიგნი , წებოვანი ფურცლები თაბახის
ფურცლები
|
31
|
რევაზ ინანიშვილი „ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“
|
ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
27.05.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
32
|
იაკობ გოგებაშვილი „ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი“
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
3.06.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
33
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
ქართ.დაწყ
(II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12 |
10.06.2019
|
45წთ
|
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი
ფურცლები თაბახის ფურცლები
|
პროგრამა
№
|
თვე და რიცხვი
|
სამუშაო პროგრამა(თემის დასახელება)
|
მუშაობის ხანგრძლივობა
|
რესურსები
|
პასუხისმგებელი პირი
|
1
|
8.10.2018
|
მუშაობის
მიზნის გაცნობა
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
2
|
15.10.2018
|
იაკობ
გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
3
|
22.10.2018
|
ვაჟა-ფშაველას
საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
4
|
29.10.2018
|
საბავშვო
პოეზიის ანთოლოგია
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
5
|
5.11.2018
|
ჩემი
პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
6
|
12.11.2018
|
თენგიზ
წოწონავა-საბავშვო ისტორია
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
7
|
19.11.2018
|
ნოდარ
დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
8
|
21.11.2018
|
ალექსანდრე
ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
9
|
3.12.2018
|
ქართული
ხალხური ზღაპრები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
10
|
10.12.2018
|
არჩილ
სულაკაურის მოთხრობები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
11
|
17.12.2018
|
ანა
კალანდაძის ლექსები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
12
|
24.12.2018
|
ლადო
ასათიანის ლექსები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
13
|
21.01.2019
|
ქართული
ხალხური პოეზია
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
14
|
28.01.2019
|
აკაკი
წერეთელი-„შენ ისევ ღრმა ხარ, ქართულო ცაო“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
15
|
4.02.2019
|
სულხან-საბა
ორბელიანის იგავები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
16
|
11.02.2019
|
საბავშვო
„ვეფხისტყაოსანი“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
17
|
18.02.2019
|
გალაქტიონ
ტაბიძის ლექსები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
18
|
25.02.2019
|
საგმირო
ლექსები-ქართული ხალხური პოეზიიდან.
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
19
|
4.03.2019
|
იაკობ
გოგებაშვილის მოთხრობები.ბიბლიური ისტორია
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
20
|
11.03.2019
|
ვაჟა-ფშაველას
„დათვი“,“მგელი“,“შალვას ნანახი ნახატი“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
21
|
18.03.2019
|
მარკ
ცვენი-უფლისწული და მათხოვარი
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
22
|
25.03.2019
|
გოდერძი
ჩოხელის მოთხრობები
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
23
|
1.04.2019
|
ვაჟა-ფშაველას
„ჩხიკვთა ქორწილი“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
24
|
8.04.2019
|
რევაზ
ინანიშვილი მოთხრობები „ასი წლის პაპა“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
25
|
15.04.2019
|
14 აპრილი დედაენის დღე
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
26
|
22.04.2019
|
ნოდარ დუმბაძე „პილადოს ძაღლი
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
27
|
6.05.2019
|
ჯონათან სვიფტი „გა;ავერის მოგზაურობა“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
28
|
13.05.2019
|
იაკობ გოგებაშვილი „იავნანამ რა ჰქმნა“
|
45წთ
|
ვიდეოჩვენება
|
ფატიმა გულორდავა
|
29
|
20.05.2019
|
იანეშ კორჩაკი „მეფე მათიუშ პირველი“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
30
|
27.05.2019
|
რევაზ ინანიშვილი „ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
31
|
3.06.2019
|
იაკობ გოგებაშვილი „ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი“
|
45წთ
|
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის
ფურცლები.
|
ფატიმა გულორდავა
|
32
|
10.06.2019
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
45წთ
|
ფატიმა გულორდავა
|
კლუბის მუშაობის ამსახველი
ფოტომასალა
რეფლექსია
2018
წლის ოქტომბერში,სსიპ ზუგდიდის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლაში შეიქმნა ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბი “ნორჩი მკითხველი“რომელმაც დაიწყო მე-5კლასის მოსწავლეთა გაწერვიანებაკლუბი თავის
საქმიანობას წარმართავს ეროვნული განათლების მიზნების შესაბამისად.კლუბ “ნორჩი მკითხველი”
გაწერვიანება იყო ნებაყოფლობითი
და ყველასათვის ხელმისაწვდომი.მე,როგორც კლუბის კურაპტორმა
მასწავლებელმა წლის დასაწყისშივე შევადგინე კლუბის სამუშო გეგმა,განსახორციელებელი
აქტივობების თანმიმდევრობა,მიზნები და მოსალლოდნელი შედეგები.კლუბის ხელმძღვანელთან
და წევრებთან ერთად შევარჩიეთ კლუბის სახელწოდება,სლოჰანი და ემბლემა.მუშობის სწავლების
მეთოდიკა იყო მრავალფეროვანი.მუშაობა მიმდინარეობდა ინდივიდუალურად და ჯგუფურად.ვაწყობდდით
პრეზენტაციებს და დისკუსიებს.მუშაობის გასაუმჯობლესად,ვცდილობ,მომავალი წლიდან მოვიძიო,ინტერნეტსივრცის
მეშვეობით ყველა შესაძლო გზა,ამ ხარვეზების გამოსასწორებლად.ინფორმაცია კლუბის შესახებ
ყველა დაინტერესებული პირისთვის დროულად იყო ხელმისაწვდომი.





No comments:
Post a Comment