საკლუბო სამუშაო ქართულ ლიტერატურში


          
სსიპ.ზუგდიდის რაიონი სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლა        
2018-2019 სასწავლო წელს ფუნქციონირებას იწყებს „ნორჩ მკითხველთა“ კლუბი მე5 კლასელი მოსწავლეთათვის.კლუბი იმუშავებს კვირაში ერთხელ (ორშაბათს) და დაეთმობა ერთი საგაკვეთილო სააათი
განაცხადის ფორმა კლუბში გაწევრიანების მსურველთათვის
მსურველებმა
  შეავსეთ შესაბამისი განაცხადის ფორმა.გელოდებით ბევრი სიახლით.
                            კლუბის კურატორი მასწავლებელი:ფატიმა გულორდავა

სახელი---------------------------------------------
გვარი--------------------------------------
მობილური ტელეფონი-------------------------------------------
აპლიკანტის მოტივაცია -რატომ გსურთ კლუბში ჩართვა?--------------------------------
სკოლა----------------------------------
                        

საკლუბო მუშაობა
მკითხველთა კლუბი- ნორჩი მკითხველი                      
სლოგანი- „კითხვა საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“
                                               
            სასკოლო ლიტერატურული კლუბი- ,,ნორჩი მკითხველი“
                                  კლუბის ზოგადი წესდება
მუხლი 1. დებულებით რეგულირებული ურთიერთობები
წინამდებარე დებულება განსაზღვრავს მკითხველთა კლუბინორჩ მკითხველთა“ ძირითად პრინციპებს
·        
ცაიშის საჯარო სკოლის ლიტერატურული კლუბინორჩი მკითხველიდაფუძნებულია ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგის ფატიმა გულორდავას მიერ.
·         კლუბი დაფუძნებულია განსაზღვრული ვადით და თავისი მიზნებიდან გამომდინარე მოქმედებს 
·         კლუბს აქვს სახელწოდება „ნორჩი მკითხველი“
·         ევიზი „კითხვა საუკეთესო სწავლაა,გიყვარდეს ლიტერატურა“

მუხლი2. მკითხველთა კლუბის მიზზნები და ამოცანები
მიზანი: მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლება და წიგნიერების კომპონენტის განვითარება ამოცანები:
1.  ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
2. წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
3. გამართულად მეტყველების,კომუნიკაციისა და სოციალური უნარების განვითარება.
4. კრიტიკული აზროვნებისა და წარმოსახვის განვითარება.
5. ქართული ენის სიწმინდის დაცვა.

მუხლი 3. მკითხველთა კლუბის ფუნქციები:
1. მოსწავლეთა მიერ ნაირგვარი წერილობითი ტექსტის წაკითხვა. მათში მოცემული ინფორმაციის გაგება ,გააზრება და გამოყენება.
2სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა განხორცელება, შეხვედრების, წაკითხული ლიტერატურის განხილვების ორგანიზება.
3. ლიტერატურის სწავლისა და მასთან დაკავშირებულ პროექტებში მონაწილეობის წახალისება.
          მუხლი 4.მკითხველთა კლუბის წევრობა
1.მკითხველთა კლუბის წევრი შეიძლება გახდეს მოსწავლე შორის სხვა საჯარო ,თუ კერძო სკოლისრომელიცგამოთქვამს გაწევრიანების სურვილს.
2. წევრობა არის ნებაყოფლობითი და მკითხველთა კლუბის წევრი იმავდროულად შეიძლება იყოს სხვა კლუბის წევრიც.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული    იქნება სწავლება შემდეგი მეთოდებით:
·         ჯგუფური სავარჯიშოები
·         პრეზენტაცია
·         დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები:
·         მოსწავლეები ლიტერატურულ კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს,განივითარებენ კითხვის,პრეზენტაციის,ჯგუფური მუშაობის,თანამშრომლობის,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევებს,გაიმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
·         ცოცხალი მეტყველება,მდიდარი ლექსიკა და მათი სწორი გამოყენება ჩვენი ენის შენარჩუნების ურღვევი გარანტიაა.
·         მხატვრული კითხვა იძლევა საშუალებას,მოზარდებს გაუღვივოს ჰუმანიზმის გრძნობა.
·         მოსწავლე მიეჩვევა სწორ,ლოგიკურ აზროვნებას.
·         ჩამოუყალიბდება ხმა,ტემბრი,ემოცია.
·         მოეხსნება კომპლექსი და გაუადვილდება სწორად აღქმა.




კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები:
   სკოლის მოსწავლეები, სკოლის ბიბლიოთეკარი, ქართული ენის მასწავლებლები, მოსწავლეთა მშობლები.
დრო:    
       კლუბის  მუშაობა განხორციელდება 2018-2019 სასწავლო წლის I-II სემესტრის განმავლობაში,ორშაბათი
რესურსები:
        ..იგავები,ენის გასატეხები ,მცირე ზომის ლექსები,ვიდეო ჩვენებები,ინტერნეტი,თაბახის ,რვეული.                             



აქტუალურობა:
      ლიტერატურის კლუბი  ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს გამოავლინონ  შემოქმედებითი უნარები. იგი აუმაღლებს მოტივაციის დონეს , იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც მეტ-ნაკლებად აქვთ მხატვრული კითხვის ნიჭი, მაგრამ არ არიან ამაში დარწმუნებული და არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება.
      დაეხმარება მოსწავლეებს ტექსტის მხატვრული უნარ-ჩვევების კითხვის წარმოჩენაში,შემოქმედებითი  არტისტიზმის რეალიზებაში, შესრულების კულტურის ზრუნვა-დახვეწაში
                                              
კლუბის მუშაობის გეგმა,პროგრამა და სამუშაო გრაფიკი
                                             კლუბის გეგმა
ნორჩ მკითხველთა კლუბის სამუშაო გეგმა
მასწავლებელი:ფატიმა გულორდავა

                   კომპონენტები
                  ინსტრუქცია
1
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ნორჩი მკითხველები
2
 სწავლების საფეხური

დაწყებითი
3
კლასი
V
4
სასწავლო საგნის საათების ხანგრძლივობა
45 წთ
5
სასწავლო საგნის სტატუსი
არჩევითი
6
მასწავლებელი
ფატიმა გულორდავა
7
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
ზეპირმეტყველება,კითხვა და წერა
8
სასწავლო კურსის მიზნები
v    მოსწავლეებში წიგნიერების დონის ამაღლება;
v  მეტყველების კულტურისა და კრიტიკული აზროვნების  განვითარება;
v  
9
სასწავლო კურსის ამოცანები
ტექსტის კითხვის მოტივაციის ამაღლება.
წაკითხულის გაგება-გააზრების,შეფასების,კვლევის უნარების განვითარება.
10
საგნის მნიშვნელობა
ეს მიმართულება ეხმარება ბავშვებს ზეპირმეტყველებაში კითხვასა და წერის განვითარებაში
11
საგნის შესწავლის აუცილებელი საბაზისო კომპეტეციები
მეტყველების,კითხვისა და წერის საწყისი უნარ-ჩვევები
12
სასწავლო დისციპლინის მეთოდი(სწავლების მეთოდი)
გაკვეთილი, ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
13
სწავლების შედეგები
 ლამაზი,ხატოვანი  მეტყველება და წერითი კულტურის განვითარება.დაკვირვებისა და თვითშეფასების,განსხვავებული აზრის მოსმენისა და გაგების კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
14
სასწავლო კურსის შეფასება
განმავითარებელი
15
რესურსები
დაფა,ცარცი,კლასგარეშე საკითხავი,ლიტერაურა,კომპიუტერი , პროექტორი,მარკერი,სტიკერები.

        განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა და შეხვედრების განრიგი
გაკვეთილის თემა
სტანდარტი(ესგ-ით გათვალისწინებული ქართულ ენასა და ლიტერატურაში )
რიცხვი
საათის რაოდენობა
რესურსი
1
მუშაობის მიზნის გაცნობა
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
8.10.2018
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
2
იაკობ გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
15.10.2018
45წთ
წიგნი მარკერი დაფა თაბახის ფურცლები.
3
ვაჟა-ფშაველას საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
22.10.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
4
საბავშვო პოეზიის ანთოლოგია
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
29.10.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
5
ჩემი პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
5.11.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
6
თენგიზ წოწონავა-საბავშვო ისტორია
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
12.11.2018
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
7
ნოდარ დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
19.11.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები ,თაბახის ფურცლები
8
ალექსანდრე ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
21.11.2018
45წთ
წიგნი ,თაბახის ფურცლები
10
ქართული ხალხური ზღაპრები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
3.12.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
11
არჩილ სულაკაურის მოთხრობები
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
10.12.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები  თაბახის ფურცლები
12
ანა კალანდაძის ლექსები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
17.12.2018
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
13
ლადო ასათიანის ლექსები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
24.12.2018
45წთ
წიგნი,დაფა მარკერი
14
ქართული ხალხური პოეზია
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
21.01.2019
45წთ
წიგნი,დაფა მარკერი
15
აკაკი წერეთელი-„შენ ისევ ღრმა ხარ, ქართულო ცაო“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
28.01.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
16
სულხან-საბა ორბელიანის იგავები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
4.02.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
17
საბავშვო „ვეფხისტყაოსანი“
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
11.02.2019
45წთ
წიგნი,დაფა მარკერი
18
გალაქტიონ ტაბიძის ლექსები
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
18.02.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
19
საგმირო ლექსები-ქართული ხალხური პოეზიიდან.
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
25.02.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
20
იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობები.ბიბლიური ისტორია
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
4.03.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
21
ვაჟა-ფშაველას „დათვი“,“მგელი“,“შალვას ნანახი ნახატი“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
11.03.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
22
მარკ ცვენი-უფლისწული და მათხოვარი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
18.03.2019
45წთ
წიგნი თაბახის ფურცლები
23
გოდერძი ჩოხელის მოთხრობები
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
25.03.2019
45წთ
წიგნი წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
24
ვაჟა-ფშაველას „ჩხიკვთა ქორწილი“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
1.04.2019
45წთ
წიგნი,ფერადი ფანქრები,ფურცლები
25
რევაზ ინანიშვილი მოთხრობები „ასი წლის პაპა“
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
8.04.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
26
14 აპრილი დედაენის დღე
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
15.04.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
27
ნოდარ დუმბაძე „პილადოს ძაღლი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
22.04.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
28
ჯონათან სვიფტი „გა;ავერის მოგზაურობა“
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
6.05.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
29
იაკობ გოგებაშვილი „იავნანამ რა ჰქმნა“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
13.05.2019
45წთ
ვიდეოჩვენება
30
იანეშ კორჩაკი „მეფე მათიუშ პირველი“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
20.05.2019
45წთ
წიგნი , წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
31
რევაზ ინანიშვილი „ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“
 ქართ.დაწყII).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
27.05.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
32
იაკობ გოგებაშვილი „ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი“
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
3.06.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები
33
შემაჯამებელი გაკვეთილი
ქართ.დაწყ (II).1;2;3;4;5;6;
7;8;9;10;11;12
10.06.2019
45წთ
წიგნი ფერადი ფანქრები წებოვანი ფურცლები თაბახის ფურცლები

პროგრამა
თვე და რიცხვი
სამუშაო პროგრამა(თემის დასახელება)
მუშაობის ხანგრძლივობა
რესურსები
პასუხისმგებელი პირი
1
8.10.2018
მუშაობის მიზნის გაცნობა
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
2
15.10.2018
იაკობ გოგებაშვილის „ისტორიული მოთხრობები“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
3
22.10.2018
ვაჟა-ფშაველას საბავშვო ლექსებიდა მოთხრობები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
4
29.10.2018
საბავშვო პოეზიის ანთოლოგია
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
5
5.11.2018
ჩემი პირველი ბიბლია-იაკობ გოგებავშვილი
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
6
12.11.2018
თენგიზ წოწონავა-საბავშვო ისტორია
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
7
19.11.2018
ნოდარ დუმბაძის-„მე ბებია,ილიკო და ილარიონი-ლექსები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
8
21.11.2018
ალექსანდრე ყაზბეგის- ნამწყესარის მოგონებები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
9
3.12.2018
ქართული ხალხური ზღაპრები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
10
10.12.2018
არჩილ სულაკაურის მოთხრობები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
11
17.12.2018
ანა კალანდაძის ლექსები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
12
24.12.2018
ლადო ასათიანის ლექსები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
13
21.01.2019
ქართული ხალხური პოეზია
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
14
28.01.2019
აკაკი წერეთელი-„შენ ისევ ღრმა ხარ, ქართულო ცაო“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
15
4.02.2019
სულხან-საბა ორბელიანის იგავები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
16
11.02.2019
საბავშვო „ვეფხისტყაოსანი“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
17
18.02.2019
გალაქტიონ ტაბიძის ლექსები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
18
25.02.2019
საგმირო ლექსები-ქართული ხალხური პოეზიიდან.
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
19
4.03.2019
იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობები.ბიბლიური ისტორია
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
20
11.03.2019
ვაჟა-ფშაველას „დათვი“,“მგელი“,“შალვას ნანახი ნახატი“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
21
18.03.2019
მარკ ცვენი-უფლისწული და მათხოვარი
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
22
25.03.2019
გოდერძი ჩოხელის მოთხრობები
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
23
1.04.2019
ვაჟა-ფშაველას „ჩხიკვთა ქორწილი“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
24
8.04.2019
რევაზ ინანიშვილი მოთხრობები „ასი წლის პაპა“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
25
15.04.2019
14 აპრილი დედაენის დღე
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
26
22.04.2019
ნოდარ დუმბაძე „პილადოს ძაღლი
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
27
6.05.2019
ჯონათან სვიფტი „გა;ავერის მოგზაურობა“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
28
13.05.2019
იაკობ გოგებაშვილი „იავნანამ რა ჰქმნა“
45წთ
ვიდეოჩვენება

ფატიმა გულორდავა
29
20.05.2019
იანეშ კორჩაკი „მეფე მათიუშ პირველი“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
30
27.05.2019
რევაზ ინანიშვილი „ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
31
3.06.2019
იაკობ გოგებაშვილი „ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი“
45წთ
წიგნი,მარკერი,დაფა,თაბახის ფურცლები.
ფატიმა გულორდავა
32
10.06.2019
შემაჯამებელი გაკვეთილი
45წთ

ფატიმა გულორდავა


            კლუბის მუშაობის ამსახველი ფოტომასალა  

                                   

                         რეფლექსია
2018 წლის ოქტომბერში,სსიპ ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის სოფელ ცაიშის საჯარო სკოლაში შეიქმნა ლიტერატურის მოყვარულთა კლუბინორჩი მკითხველი“რომელმაც  დაიწყო მე-5კლასის მოსწავლეთა გაწერვიანებაკლუბი თავის საქმიანობას წარმართავს ეროვნული განათლების მიზნების შესაბამისად.კლუბ ნორჩი მკითხველიგაწერვიანება იყო ნებაყოფლობითი და ყველასათვის ხელმისაწვდომი.მე,როგორც კლუბის კურაპტორმა მასწავლებელმა წლის დასაწყისშივე შევადგინე კლუბის სამუშო გეგმა,განსახორციელებელი აქტივობების თანმიმდევრობა,მიზნები და მოსალლოდნელი შედეგები.კლუბის ხელმძღვანელთან და წევრებთან ერთად შევარჩიეთ კლუბის სახელწოდება,სლოჰანი და ემბლემა.მუშობის სწავლების მეთოდიკა იყო მრავალფეროვანი.მუშაობა მიმდინარეობდა ინდივიდუალურად და ჯგუფურად.ვაწყობდდით პრეზენტაციებს და დისკუსიებს.მუშაობის გასაუმჯობლესად,ვცდილობ,მომავალი წლიდან მოვიძიო,ინტერნეტსივრცის მეშვეობით ყველა შესაძლო გზა,ამ ხარვეზების გამოსასწორებლად.ინფორმაცია კლუბის შესახებ ყველა დაინტერესებული პირისთვის დროულად იყო ხელმისაწვდომი.


















No comments:

Post a Comment